![]() Instruccions generals1. El procés d'acreditació s'inicia amb la sol·licitud en model normalitzat: presencial, no presencial o mixt que ha de realitzar el responsable de l'entitat Proveïdora dirigint-se a la Secretaria Tècnica de la Comissió de Formació Continuada de les Professions Sanitàries de la Comunitat Valenciana. Els models porten annexa una declaració d'independència dels continguts de l'activitat 2. La sol·licitud haurà de fer-se amb una antelació, com a mínim, de 2 mesos a l'inici de l'activitat. En cas de no complir este termini, la sol·licitud no serà admesa a tràmit. Per a les activitats presencials haurà de constar d'un formulari original i una còpia electrònica del formulari de sol·licitud i de qualsevol documentació addicional referent a l'activitat formativa proposta. Per a les activitats no presencials o mixtes, vindrà igualment el formulari original i 1 còpia electrònica del formulari de sol·licitud junt amb tot el material docent, ja siga en suport CD, memòria USB o atribuint a la secretària Tècnica 4 accessos d'usuari a la plataforma interactiva utilitzada per l'entitat proveïdora. (La còpia electrònica s'aporta en un CD o memòria USB per a poder remetre-la electrònicament als avaluadors) 3. Junt amb la sol·licitud, el proveïdor haurà d'adjuntar la documentació sobre l'activitat docent que li requerisca la Secretaria Tècnica (o l'òrgan competent si és el cas). 4. Junt amb la sol·licitud, el proveïdor haurà d'adjuntar còpia acreditativa de la liquidació de la taxa corresponent (136,69 € per a l'exercici fiscal 2020) d'acord amb el que preveu la Llei de Taxes de la Generalitat. Enllaç a la pàgina de formularis de taxes de la Conselleria d'Hisenda i Administracions Públiques on es troba el model 9897. 5. Tota informació que es reflectisca en la sol·licitud ha de ser coincident amb la utilitzada en la publicitat i en els materials que s'entreguen als participants de l'activitat. Si després de la seua entrada en la Secretaria Tècnica o a la seua resolució favorable d'acreditació, es produïra, per motius justificats, algun canvi que afectara les dades arreplegades en la sol·licitud, ha de notificar-se el més ràpidament possible a la Secretaria Tècnica. 6. La sol·licitud deurà dirigir-se a la Secretaria Tècnica on radique la seu social del proveïdor. Si no està operativa en la seua Comunitat, haurà de dirigir-se a la del Sistema Nacional de Salut, amb seu en el Ministeri de Sanitat, Política Social i Igualtat. 7. Les activitats han d'anar dirigides a les professions sanitàries incloses en la Llei 44/2003, de 21 de novembre, d'ordenació de les professions sanitàries. Comprén:
8. En el cas de activitats presencials s'exigirà el control d'assistència com a requisit formal imprescindible per a admetre a tràmit la sol·licitud. 9. En les activitats no presencials han de presentar:
| ||