Banner capçalera DESA

DESA

Acreditació/Renovació DESA

Acreditació i Renovació de centres de formació per a impartir els programes de formació de personal no sanitari per a l'ús de desfibril·ladors automàtics i semiautomàtics externs (DESA).

Aquests procedimients venen regulats en el Decret 159/2017, de 6 d'octubre, del Consell, pel qual es regula la instal·lació i ús de desfibril·ladors automàtics i semiautomàtics externs fora de l'àmbit sanitari, en la Comunitat Valenciana i per la Resolució de 17 d'octubre de 2017, del director general d'Assistència Sanitària, per la qual s'aproven els programes de formació inicial i continuada per a l'ús de desfibril·ladors automàtics i semiautomàtics externs (DESA) per personal no sanitari.

Per a sol·licitar l'acreditació del centre, així com la renovació de l'acreditació vigent dins dels tres mesos anteriors a la seua pèrdua de vigència), haurà de realitzar la tramitació telemàtica prement ACÍ i descarregar el formulari de sol·licitud ACÍ.

Centres acreditats:

Per a consultar la llista actualitzada (30/07/2024) de centres de formació acreditats, per províncies:

  • Alacant: ACÍ           
  • Castelló: ACÍ           
  • València: ACÍ           
  • Altres CCAA: ACÍ